Heuréka

Abyste se propojili s vyhledávačem zboží Heuréka, potřebujete získat unikátní klíč Heuréka.cz – ověřeno zákazníky.

Jak získat klíč?

Pokud ještě nejste na serveru Heureka.cz nebo Heureka.sk registrován jako obchodník, zaregistrujte se.

  1. Přihlaste se do administrace zbožového serveru Heuréka.cz.
  2. Službu Ověřeno zákazníky aktivujte v administraci Heuréka v sekci Ověřeno zákazníky kliknutím na vygenerování tajného klíče.
  3. Klíč zkopírujte a vložte do vstupního pole v administraci Shopero.
    Unikátní klíč
  4. Nastavení uložte kliknutím na tlačítko Uložit.

Tip: Chcete-li svůj e-shop propojit se slovenským serverem Heuréka.sk, držte se stejných kroků, ale přidělený tajný klíč vykopírujte z webu www.heureka.sk a vložte jej v administraci do kolonky Heuréka.sk.

Měření konverzí

Díky měření konverzí budete moci sledovat, kolik prokliků (kterého zákazníka) konvertuje do objednávky. Uvidíte také obrat objednávek či návratnost peněz zaplacených za prokliky ze zbožového vyhledávače Heuréka.

  1. V administraci zbožového serveru Heuréka přejděte do sekce Měření konverzí.
  2. Zkopírujte klíč pro měření z položky Veřejný klíč.
  3. Zkopírovaný klíč vložte do kolonky Konverzní klíč v administraci Shopero.
    Konverzní klíč
  4. Nastavení uložte kliknutím na tlačítko Uložit.

Widget Heuréka

Na stránce si můžete aktivovat vyjíždějící prvek, který ukazuje hodnocení (recenze) vašeho zboží ve vyhledávači Heuréka.
Widget Heuréka

Pozor! Pro zobrazování widgetu Ověřené zákazníky musíte mít vyplněný klíč obchodníka i konverzní kód v políčkách výše. Widget se na vašem e-shopu zobrazí ve chvíli, kdy to povolí administrace Heuréka.cz, konkrétně po dosažení určitého počtu kladných recenzí (hodnocení). Počet recenzí se odvíjí individuálně podle odvětví prodeje, konkrétní číslo vám sdělí podpora serveru Heureka.

Umístění
Do textového pole u Pozice shora vepište číslo, které reprezentuje vzdálenost widgetu od horní hrany obrazovky. Čím vyšší číslo, tím bude vzdálenost větší a tím pádem bude widget umístěn níže.

Specifické nastavení pro zbožové vyhledávače

Aby se vaše zboží správně napojilo na externí systémy, je třeba dodržovat určitá pravidla, obzvláště co se nastavení a zařazení produktů týče.

Jakmile vložíte námi vygenerovanou URL adresu pro Heureka.cz do administrace tohoto zbožového vyhledávače, systém Heuréka.cz vám napíše konkrétní chyby, které zabraňují řádnému propojení (například chybějící obrázek nebo EAN kód).
URL adresa XML feedu pro Heureka.cz

Někdy se objeví i další chyby nebo nedostatky bránící napojení na externí systém. Abyste se jim vyhnuli, vyvinuli jsme v SHOPERO speciální nastavení:

Kategorie
Heureka někdy nedokáže přijmout vámi nastavené kategorie produktů, protože pro ně nemá vlastní kolonku. Proto jsme pro vás připravili v pokročilém nastavení kategorií speciální sekci Kategorie Heureka.cz, kde k založené kategorii přiřadíte odpovídající kategorii zbožového vyhledávače. Více informací k nastavení kategorií pro zbožové vyhledávače najdete v sekci nápovědy Produkty → Kategorie.

Produkty
Obsahuje-li název jednoho z vašich produktů zvláštní text, který nedokáže systém Heureka.cz přijmout (například zmiňujete-li už v názvu dárek zdarma), může být vaše zboží ve zbožovém vyhledávači zamítnuto. Proto si při úpravě nebo zakládání produktu můžete v pokročilém definujte speciální Jméno do XML feedu. Více informací k nastavení produktů najdete v sekci nápovědy Produkty → Zakládáme nový produkt.

Tip: Doporučujeme v nastavení XML Feedu vyplnit Titulek pro Export. Pokud tak neučiníte, vezme si systém Heuréky automaticky jako titulek název produktu + jméno výrobce. Pokud máte již v názvu produktu uvedenou i značku, byl by v takovém případě u produktu na Heuréce název výrobce vypsán dvakrát.

Zboží.cz

Abyste se propojili s vyhledávačem zboží Zboží.cz, a aktivovali tak i měření konverzí, potřebujete speciální kód. Jak ho vygenerovat?

  1. Zaregistrujte svůj obchod na server Zboží.cz.
  2. V sekci Správa provozovny > Počítání konverzí vygenerujte měřící kód.
    Vygenerovaný měřící kód
  3. Místo zvýrazněných částí (ID a CHSUM) v kódu uvidíte hodnoty. Ty vložte do příslušných polí.
    Kódy ID a CHSUM
  4. Kliknutím na tlačítko Uložit uložte změny.