Doplňujte dostupné značky, sledujte jejich výpis a mějte přehled o tom, kolik zboží spadá pod jednotlivé výrobce.

Chcete-li zobrazit výrobce podle jejich přítomnosti na homepage, klikněte na speciální filtr a vyberte si zobrazení.
Speciální filtrVýběr zobrazení
Na pravé straně seznamu vidíte počet produktů u jednotlivých výrobců. Výrobce můžete procházet také klasickým vyhledáváním, kliknete-li na ikonku lupy.
Kliknutím na tlačítko Nový výrobce Tlačítko Nový výrobce založíte novou značku.

Založení nového výrobce

Sem máte možnost nahrát také logo značky nebo jakýkoli ilustrační obrázek přiřazený výrobci. Informace následně můžete doplnit o další dokumenty nebo popisy značky.

Základní údaje

Pojmenujte výrobce (značku) a vyberte si, zda ho chcete zobrazit uživatelům na domovské stránce e-shopu zaškrtnutím možnosti Zobrazit na homepage.
Přetažením obrázku do prohlížeče nebo klasickým nahráním ze systému jej vložíte k výrobci. Doporučujeme kvalitu minimálně 200 x 200 px, jinak jej systém ořízne.
Nahrávání obrázkuNahrávání obrázku

Popis výrobce

Vložený text přizpůsobíte základním formátováním, využít můžete funkce jako zarovnání, úroveň nadpisů nebo vložení odrážek atd. Také zde zvládnete vložit obrázek, odkaz nebo například video z Youtube prostřednictvím embed kódu.
Tip: Pokud do textového pole vkládáte zkopírovaný text z jiného dokumentu, využijte funkce Vymazat formátování. Sjednotíte veškeré texty a nedojde tak k neucelenému, nepřehlednému nebo chybnému formátování.
Popis výrobceFunkce Vymazat formátování

Dokumenty ke stažení

Přetažením do prohlížeče, klasickým nahráním z počítače nebo zvolením již dostupného dokumentu z databáze jej aktivujete u produktu. I zde můžete měnit jednoduchým drag & drop přesouváním pořadí.

FAQ Jak poznám, že se soubor nahrává správně?

Pokročilé nastavení

Nastavte Meta data konkrétního výrobce, abyste podpořili SEO. Meta tagy jsou jsou součástí hlavičky HTML dokumentu a běžní uživatelé je tak na stránce neuvidí.

MetaTitle
Tento meta tag slouží pro definování názvu stránky výrobce při vyhledávání. Zákazníci uvidí, co výsledek hledání obsahuje a proč je pro ně právě vaše nalezená stránka relevantní. Doporučujeme zvolit název kratší než 70 znaků, v opačném případě by se u některých vyhledávačů nezobrazil celý.
Tento meta tag by měl být stejně jako ostatní u každé stránky (tedy u každého produktu) unikátní.
Pokud se MetaTitle rozhodnete nevyplnit, automaticky ho zastoupí vámi zvolený název výrobce.

MetaKeywords
Zde vypište všechna relevantní klíčová slova obsažená na stránce výrobce. Slova oddělte čárkami, za čárky můžete (a nemusíte) vkládat mezery. Klíčová slova jsou zásadní pro SEO a pomohou vašemu e-shopu, aby byl lépe dohledatelný.
Tento meta tag by měl být stejně jako ostatní u každé stránky (tedy u každého výrobce) unikátní.

MetaDescriptions
Sem stručně napište, co se na dané stránce výrobce nachází. Pomůžete tak lepšímu umístění ve vyhledávání.
Tento meta tag by měl být stejně jako ostatní u každé stránky (tedy u každého výrobce) unikátní. Snažte se u tohoto popisku vejít do 255 znaků, u některých vyhledávačů by se delší text nezobrazil celý.