Nyní je čas naplnit e-shop zbožím. Jak to udělat správně a systematicky?

1. Vytvořte kategorie, boční menu vašeho e-shopu

Proč něco kategorizovat, když zatím nemáte co? Kategorie tvoří boční navigaci, jakési sekundární menu vašeho e-shopu. Proto je důležité nejdříve rozdělit toto menu do sekcí, do kterých později zařadíte přidané produkty. Zákazník tak bude přesně vědět, kde hledat. Více →  Nápověda: Kategorie

Kategorie fungují jako boční menu e-shopu.

Kategorie fungují jako boční menu e-shopu.

2. Přidejte produkt

Nyní, když máte představu o kategoriích, zkuste vytvořit první produkt. Na přehledu produktů v administraci stačí kliknout na chytré tlačítko a spustíte tvorbu nového produktu. Více →  Nápověda: Zakládáme nový produkt

Import produktů

Nástroj Shopero také umožňuje importovat produkty z vašeho předešlého e-shopu do našeho systému. Chcete zachovat zboží z původních stránek? Napište nám na podpora@shopero.cz, rádi vám s tím pomůžeme.

3. Upřesněte varianty produktů

Jelikož je vaše nabídka pestrá, jednotlivé produkty musí mít své varianty. Shopero nabízí velmi komplexní zpracování nastavení variant (velikost; barva) a jejich prvků (S, M, L; červená, žlutá,…). Využijte této sekce a ukažte zákazníkům, že mají na výběr. Více →  Nápověda: Varianty

 

Můžete si vytvořit libovolné typy variant, od barvy, přes velikost až po materiál.

Můžete si vytvořit libovolné typy variant, od barvy, přes velikost až po materiál.

4. Bonus: Zjednodušte si práci!

Abychom vás ušetřili klikání, až budete plnit e-shop svým zbožím, nabízíme v Shopero řadu možností, které velmi ulehčí práci s produkty a jejich vlastnostmi:

Sestavy variant
Přiřazujete-li k desítkám produktů ty samé varianty, můžete využít sestav variant. Jednoduše si vytvořte šablonu s konkrétními variantami a prvky, kterou připněte k několika produktům bez dalšího nastavování a opakovaného upravování velikostí a barev. Více → Nápověda: Varianty

Skupiny produktů
Ke každému produktu můžete při jeho zakládání přiřadit související produkt. Ten se objeví na e-shopu u produktu a navede zákazníka, aby si prohlédl i jiný sortiment, který by se mu mohl hodit. Abyste nemuseli ke každému produktu po jednom přiřazovat související produkty, můžete jich vytvořit celé skupiny. Více → Nápověda: Skupiny produktů

Parametry
Potřebujete-li kromě variant ukázat zákazníkovi i další vlastnosti produktu, nemusíte informace jednotlivě vepisovat do popisků. Vytvoříte šablonu, kam vepíšete parametry (např. typ a velikost paměti procesorů), a tu využijete u více produktů. Více → Nápověda: Parametry

Vzorníky
Když vytváříte nový produkt, který má velké množství provedení a variant, někdy nepotřebujete ke každé variantě přiřazovat speciální nastavení jako cenu nebo EAN kód. V tom případě můžete využít vzorníků, díky nimž jednoduše přiřadíte varianty k produktu bez dalšího nastavování. Podívejte se, jak vzorníky přiřadit, v článku Nápověda: Nový produkt.