Jakmile zákazník definitivně potvrdí a objedná svůj výběr zboží, objednávka se pod jeho jménem zařadí do této sekce, která obsahuje kompletní přehled všech objednávek.

Tip: Informace o objednávkách včetně dvaceti posledních objednávek můžete sledovat také v sekci Úvodní přehled.

Upozornění

V administraci se na liště u sekce objednávky objeví číslo, které představuje počet nevyřízených objednávek.
Upozornění na nevyřízené objednávky

Zákazník a číslo objednávky

V seznamu objednávek můžete rychle vyhledávat podle čísla objednávky nebo podle jména a příjmení zákazníka, stačí kliknout na ikonu lupy lupa a do zobrazeného textového pole napsat hledaný výraz.

Stav objednávky

Nové objednávky dostávají automaticky štítek nevyrizene, tím tak snadno poznáte, jakým objednávkám se máte věnovat. K jednotlivým objednávkám můžete přiřazovat různé stavy a štítky. Jejich přehled najdete v sekci Stavy objednávek, která je ale pouze informativní, stav objednávky změníte po jejím otevření.
Položky v seznamu lze také filtrovat podle stavu objednávky kliknutím na ikonku filtr.

Tip: Pokud se vám hodí nějaký další stav objednávky, který nevidíte v seznamu, napište nám na podpora@shopero.cz a my vám ho rádi do systému přidáme.

Doprava a platba

Ve sloupečku Doprava vidíte zvolený způsob dopravy, u sloupečku Platba zase vybraný způsob možnosti placení. Položky v seznamu lze také filtrovat podle příslušných nastavení kliknutím na ikonku filtr.

Tip: Nabídku možností plateb a dopravy nastavíte v sekci Nastavení → Platby a doprava.

Cena

V pravém sloupečku vidíte celkovou cenu za objednávku. Objednávky můžete řadit od nejnižší ceny po tu nejvyšší a obráceně přepínáním ikony šipek šipky.

Balíkobot

Máte-li aktivovaný externí systém Balíkobot (Nastavení → Externí systémy), můžete jednoduše odbavit objednávky a vytisknout štítky nebo vygenerovat data dopravci. Podrobnější nápovědu k tomuto systému si můžete přečíst v článku Nápověda: Balíkobot.

Detail objednávky a nová objednávka

Pro vyřízení objednávky přejděte na její detail tak, že na ni jednoduše kliknete.

Novou objednávku vytvoříte kliknutím na chytré tlačítko nova_objednavka.

Podrobnější nápovědu k práci s detailem objednávky a informace o založení nové objednávky najdete v článku Nápověda: Detail objednávky.