Diskuze umožňuje zákazníkům psát dotazy nebo připomínky k jednotlivým produktům. Díky této funkci získáte zpětnou vazbu a budete moci odpovídat na nejasnosti ohledně prodávaného zboží. Příspěvky v diskuzi vyžadují vaše schválení, bez vašeho potvrzení se v diskuzi nezobrazí.

Diskuzi povolíte nebo deaktivujete v sekci Nastavení -> Zobrazení produktů -> Diskuze k produktům.

Všechny příspěvky jsou přehledně evidovány v administraci v sekci Produkty -> Diskuze a hodnocení. V sekci Nastavení -> Zobrazení produktů -> Diskuze k produktům si můžete aktivovat notifikační e-maily, které vám budou připomínat nové příspěvky v diskuzi. Zákazníkovi stejně tak přijde e-mail o vaší odpovědi na jeho dotaz či příspěvek.

Zobrazení na e-shopu

Diskuze se nachází na detailu produktu ve spodní části stránky. Pro vkládání komentářů by měl být uživatel buďto zaregistrován, nebo musí vyplnit e-mail. U každého příspěvku, který obdržíte, díky tomu uvidíte v administraci jeho autora. E-mailové adresy, které vkládají uživatelé do diskuze, nikdy nejsou veřejné, vidíte je pouze vy v databázi diskuze.
diskuzeDiskuze ve spodní části stránky
diskuzeVkládání komentáře

Diskuze na e-shopu je jednosměrná, na jeden komentář můžete reagovat pouze vy a na vaši odpověď už zákazník nemůže dále reagovat. Je to proto, aby diskuze byly co nejvíce přehledné a příspěvky se snadno korigovaly a odbavovaly.

Zobrazení v administraci

Obdržíte-li komentář v diskuzi, v přehledu sekce Produkty se u záložky Diskuze objeví upomínka s číslem (číslo udává počet nevyřízených komentářů).
diskuzeUpomínka s počtem nevyřízených komentářů

V přehledu diskuze si přepínáte mezi příspěvky (komentáře zákazníků) a seznamem hodnocení.
diskuzePřepínání mezi příspěvky

Příspěvky v diskuzi můžete řadit podle data jejich vložení nebo abecedně dle názvu produktů, a sice vzestupně nebo sestupně kliknutím na symbol šipek. Zobrazení příspěvků můžete filtrovat rozbalením nabídky pod symbolem filtru.

diskuzeŘazení příspěvků
diskuzeFiltrování příspěvků

V příspěvcích se nejjednodušeji zorientujete pomocí informací o jejich stavu. Nové komentáře, na které jste nijak nezareagovali (tedy kterým jste dosud nezměnili stav), mají štítek NEVYŘÍZENdiskuze.
Podle toho, zda komentář schválíte či neschválíte získá štítek SCHVÁLENdiskuze či ZAMÍTNUTdiskuze.

Kliknutím na příspěvek zobrazíte jeho detail.

Detail příspěvku
Stav
V horní liště upravujete stav příspěvku. Označíte-li komentář jako zamítnutý, zákazníkovi u změně stavu nepřijde žádná zpráva.

Základní informace
Toto jsou údaje o zákazníkovi, který zanechal komentář. U registrovaného uživatele se zobrazí jméno, u neregistrovaného vidíte jen e-mailovu adresu (adresa není vidět na e-shopu, anonymní uživatel bude zobrazen jako Tazatel).

Vpravo v modrém poli vidíte veškeré dostupné informace o příspěvku. Zaškrtnutím kolonky u Blokovat tohoto uživatele dle IP adresy zablokujete možnost vkládat další komentáře z konkrétní IP adresy. Zároveň příspěvek automaticky přejde do stavu zamítnut.

Komentář
Pod hlavičkou Komentář vidíte titulek a obsah samotné zprávy. V případě, že text obsahuje překlepy, chyby nebo vulgární výrazy, můžete ho upravit. Pokud chcete zareagovat na zákazníkův dotaz, svou odpověď uživateli směrujte do pole označeného nápisem Odpovědět.