V nastavení v sekci Platba a doprava si můžete spustit funkci datum a čas doručení objednávky pro konkrétního dopravce. To znamená, že si zákazník v e-shopu může během objednávkového procesu vybrat kdy chce zboží doručit.

Vybrat si mohou konkrétní den v týdnu, a denní dobu – dopoledne či odpoledne. Tato funkce je myšlena v první řadě pro e-shopy, které mají v nabídce vlastní dopravu a zatím funguje jen pro produkty, které jsou skladem. V případě zájmu využití i na produkty, které skladem nejsou nás kontaktujte na podpora@shopero.cz.

Funkci si aktivuje v Nastavení -> Platby a doprava. Zvolte pro jakého dopravce chcete funkci zapnout a následně zaškrtněte možnost v sekci datum doručení.

  1. Možnost volby datum pro doručení.

Tato funkce umožní zákazníkovi zvolit den doručení v rámci pracovního týdnu.

  1. Možnost volby času pro doručení

Díky této funkci si zákazník může k volbě dnu zvolit i denní dobu, která mu bude vyhovovat.

  1. Povolit dopravu o víkendu

Po zaškrtnutí poslední možnosti ve volbě datum doručení se aktivují dříve neaktivní kolonky s možnosti volby doručení o víkendu.

Poslední z funkcí odložené objednávky je možnost volby dní pro expedici. Pokud zákazník provede objednávku ale váš sklad je schopen ji vyexpedovat např. až za 2 dny, uvedete to v příslušném okně.

Po nastavení funkce si zadejte v Nastavení -> Autoemaily -> Notifikace nově vytvořené objednávky, aby zákazník viděl jaký termín dopravy si zvolil a mohl se k této informaci kdykoliv vrátit a připomenout si ji. 

<br />Datum doručení: {$order.eo_deliveryDateDate}

<br />Čas doručení: {$order.eo_deliveryDateTime}

Zákazníkem vybraný čas a datum se pak propíše jak do e-mailu s potvrzením objednávky, tak do objednávky adminovi e-shopu.